wtorek, 28 lipca 2009

Pawie oczko

DSC04768
DSC04778
DSC04790
DSC04762
sukienka Vero Moda
pasek Zara
buty Nine West outlet
kolczyki Promod
fot. Jacek

Odkąd mam ten pasek, zestawiam go prawie ze wszystkim. Szczególnie podoba mi się to, że jest elastyczny i świetnie dopasowuje się do talii (wcześniej byłam uprzedzona do takiego rodzaju pasków, po prostu uważałam je za tandetne). Poza tym ma fajny motyw z pawim okiem i to czyni go, moim zdaniem, wyjątkowym. Nie zawahałam się go założyć do tak wzorzystej sukienki, która kojarzy mi się z tzw. „podomkami”, które nosiły lub nadal noszą nasze mamy, ciocie, etc. Od razu na myśl przyszły mi buty Miriam, do tego chustka zawiązana na głowie i Pani Woźna z czasów podstawówki gotowa. Bardzo lubię wracać do tego okresu i zapewne stylizacje nawiązujące do lat 80-tych i 90-tych będą się tu pojawiać.
DSC04799

21 komentarzy:

  1. zawsze, naprawdę zawsze jestem zachwycona widokiem Twoich butów, sukienek, zestawów. tak trzymać ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. och bury, piekne
    bylam przekonana, ze masz na sobie zakiet jakis i spodnice, to jednak sukienka
    podobnie z paskiem, to pioro jest tam przytwierdzone? wydaje sie, jakby bylo wetkniete
    bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. zulko, komentarz od baxa byl ode mnie, nie zauwazylam, ze moj chlopak jest zalogowany grr
    poza tym jest tam literowka
    *buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @6groove: :-)))) Piórko było już przytwierdzone :) Twój chłopak jest szafiarzem ? :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna sukienka i oszałamiające buty :)

    http://megwearsviolet.blogspot.com/

    pozdrawiam
    meg

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasek jest rewelacyjny!!! No i kocham te żółte szpile:))) Wygladasz kwitnąco!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz jak zwykle ślicznie, pasek z pawim oczkiem bardzo mi się podoba! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądas jak ZAWSZE rewelacyjnie ale ta sukienka taka trochę "postarzająca" ;-) no ale pasek , buty, miodziooooooooooooooo !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. zakochałam się w tych butach ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie! Ten pasek i buty podkręciły tę sukienkę i dodały szyku:)
    PS.Czy dobrze kojarzę, że to buty z akcji swetrowej?bo tam też bardzo mi się podobały:)

    OdpowiedzUsuń
  11. @Karolina: tak , dokładnie z tej akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne buuty ! zestaw baaardzo na tak !

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz zniewalająco. śliczny pasek i buty!

    OdpowiedzUsuń
  14. Coz za kolory, jakie nasycenie barw. Klimat tak jakby srodziemnomorski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna sukienka i świetne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczna ta sukienka!! I pieknie Ci w niej:) Pasek tez super sie prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń