czwartek, 2 lipca 2009

Model's life - retrospekcja

W rolę modelki (amatorki oczywiście) w swoim życiu wcieliłam się 2 razy. Za pierwszym razem z inicjatywy Ali i Moniki z Vintage Hunters w związku z inauguracją przewodnika po Warszawie Citydoping. Impreza odbyła się w listopadzie 2008 w klubie 55 w Warszawie. Razem z Ewą (dzieki której się tam znalazłam) oraz innymi dziewczynami zaproszonymi do projektu prezentowałyśmy ubrania(ze sklepu Vintage Hunters) na wybiegu , którym był , uwaga!, bar… Powiem tylko, że każda z modelek przeżywała niezły stres przed wkroczeniem w szpilkach na tę śliską powierzchnię. Dowód mojego uczestnictwa w pokazie można zobaczyć tu (filmik u dołu srony) (widać mnie w ostatnim, zbiorowym wyjściu), niestety nie posiadam żadnych zdjęć z imprezy, niestety…

Mój drugi modelkowy raz miał miejsce podczas Szmatrix Fashion Show w czerwcu 2009. W pokazie uczestniczyły również dwie szafiarki: Charlize Mystery i Morven oraz inne bardzo sympatyczne dziewczyny. Bardzo miło wspominam tę imprezę i nie zawahałabym sie tego powtórzyć :)
Poniżej zdjęcia moich trzech kolejnych odsłon.



2009_06_06_Szmatrix_fot_Krystian_Szczesny (228)
żakiet Reserved Fashion
szorty Reserved
naszyjniki Reserved
pasek Zara
torba Reserved
buty Nine West outlet
fot. Krystian Szczęsny


2009_06_06_Szmatrix_fot_Krystian_Szczesny (309)
sukienka Zara
torebka Tally Weijl
sandały Mango outlet
kolczyki H&M
bransoletki Reserved
fot. Krystian Szczęsny


2009_06_06_Szmatrix_fot_Krystian_Szczesny (264)
sukienka Gosia Baczyńska dla Reservesd
kopertówka Mango outlet
buty Monnari
fot. Krystian Szczęsny

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie się prezentowałaś ;-) Podoba mi się żakiet z pierwszego outfitu.

    OdpowiedzUsuń
  2. U dziewczyn było fajnie!!! Choć MEGA ŚLISKO na barze... No i fajnie, że byłyśmy razem:)))
    Świetne stylizacje - mój zdecydowany faworyt to nr 2!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. widzialam juz wczesniej te filmiki, bardzo podobalas mi sie w panterkowej sukience, kroczylas dumnie, odwaznie i wygladalam bardzo kobieco.
    a w ogole to nie do poznania z prostymi wlosami :)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygladasz pieknie w kazdej odslodnie! Nadajesz sie do takiej roli:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podobasz mi się w 1 odsłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądałaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny styl, swietny styl, swietny styl po trzykroc :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak już pisałam: najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie się prezentujesz na wybiegu. A druga sukienka - piękna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ulala !!! Świetnie pani modelko :) Pierwsza stylizacja pasuje do Ciebie idealnie, w kocich wzorach wyglądasz mega seksi :) A suknia wieczorowa pięknie się na Tobie prezentuje. Gratuluję przeżyć !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuję dziewczyny. Wszystkim gorąco polecam, jeżeli będzie ku temu okazja, przejść się po wybiegu ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. wowoowow, super foty!!
    wyglądasz cudownie

    OdpowiedzUsuń
  13. zulka w tej panterze wyglądasz sza-ło-wo! i wogole gratuluje występu, modelka z Ciebie pierwsza klasa bez kitu :D i ten Twoj rozbrajający usmiech, uważam że za mało sie uśmiechasz !!!! :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaa jak oni mogli tak okrutnie potraktować Twoje włosy... Gdybym, ja miała takie loki nie dałabym ich prostować, never! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. @agacior89: od czasu do czasu lubię się odmienić. Wystarczy kropla wody, by proste stało sie kręcone :)))

    OdpowiedzUsuń