poniedziałek, 13 lipca 2009

Night vs. Day

Jeden top, dwa oblicza.

DSC04423
DSC04448
top H&M
spodnie Mango/DIY
sandały Nine West outlet
naszyjniki H&M
bransoletki H&M
fot. Jacek
Pierwszy outfit został stworzony całkiem spontanicznie, gdy wychodziłam na imprezę. W takich sytuacjach często wybieram najprostsze rozwiązanie: top + dżinsy. Kobaltową bluzkę zestawiłam z „acid jeans” własnej roboty, dorzuciłam „złotą” biżuterię i rzymianki na koturnie. I już byłam gotowa wyjścia.
DSC04541
top H&M
top Cubus
sandały Promod
naszyjniki Promod, Tally Weijl
bransoletka z Tunezji
opaska no name
fot. Jacek
Drugi, „dzienny” zestaw to połączenie dwóch topów, ten w paski jest długi i czasem noszę go jako mini-sukienkę, do tego płaskie sandałki i mogę biegać po sklepach ;-))

27 komentarzy:

  1. Prześlicznie :)! Co będę więcej pisać Piękności :*
    Natalia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te spodnie sa kapitalne! swietnie Ci wyszly, ja swoje za dlugo przetrzymalam heh :)
    tez mam te bluzke, tyle ze kawa z mlekiem :)
    uwielbiam ja! nie wiem jak u Ciebie, ale z kobaltowa kompletnie nie moglam trafic w rozmiar, mierzylam wszystkie po kolei i kazda miala ogromny dekolt lub "dziure" pod pachami.. nie wspomne, ze Ska byla dluzsza od Mki (?)
    pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniały zestaw a ta bluzeczka pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i jeden i drugi zestaw świetne są. Ty to masz wyczucie do mody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. @6roove: ja mam (tzn. miałam , bo oddałam ją siostrze :)) L, ale celowo chciałam luźną i długą. Zawsze można pod nią coś włożyć ;-))

    @Natalia, Mała Gosia, Baśka: dzięki Dziewczyny :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny top, ogólnie ładna kompozycja i jeszce plus za Lempicką:D

    OdpowiedzUsuń
  7. @chocolatecamera: Tamarę uwielbiam, mam nawet podkładkę pod myszkę z reprodukcją jej "Autoportretu w zielonym Bugatti" :-))))

    OdpowiedzUsuń
  8. w pierwszej odsłonie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię Lempicką:) A zdradzisz co to jest ten ...hmmm...karton? z jej obrazami? Bo jakoś mnie to intyguje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. @robaczek: to nie karton! :)) to sztaluga, na której zrobiłam taki pseudo-kolaż z jej pracami, poza tym są tam szkice mojej przyszłej szwagierki oraz repliki Salvadora Dalego, też mojego ukochanego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie- prze świetne!
    Oba zestawy super dobrane:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie! oba zestawy mi się bardzo podobają:)) śliczne sandałki z promoda

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy zestaw bardzo mi się podoba, świetne spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. O wow! Cudowna bluzka! I najbardziej podoba mi sie w drugiej stylizacji, cudowny ten top sukienka! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. W obu zewstawach super. Każdy inny, ale oba fajowe! Mój faworyt 1. Choć w drugim urzekły mnie sandałki - uwielbiam takie!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie elementy do pozazdroszczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. oba zestawy świetne:) ach ten kolor!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy zestaw z tą biżuterią bardzo mi się podoba :) A te spodnie super Ci wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zarówno zestaw 'dzienny', jak i 'nocny' są świetne, mnie jednak najbardziej zachwycają Twoje spodnie, co już pisałam Ci nie raz - wyszły po prostu fantastycznie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam zamiar robić takie szmaciane naszyjniki, więc jeśli jesteś chętna, napisz ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. @Łucja: dzięki:-)))Mi też się podoba, a tak jakoś przypadkowo wyszło :-)))

    @chaoskontrolowany: na pewno się odezwę. Szykuj nożyce :-)))

    OdpowiedzUsuń
  22. zdecydowanie na imprę zestaw namber łan, ale ten drugi też genialny, na zakupsonyi podrywanie chłopaków na fotannie w centrum idealny hehe buzilki !

    OdpowiedzUsuń
  23. buty te same co poniżej:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. mi ten topik jakoś nie leżał, Tobie leży okej ;-) Wybieram pierwszą wersję ;-)) i efekt dit spodni bomba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. czym potraktowałaś spodnie?
    odp. na agatach9988@interia.pl

    OdpowiedzUsuń