piątek, 31 lipca 2009

Michael, I wanna fly with you !

DSC04804
DSC04826
DSC04818

DSC04819

DSC04821

DSC04844
t-shirt Mango
spódnica Mango
pasek vintage (Pewex)
sandały Nine West outlet
kolczyki prezent od Róży
fot. Jacek
Jak to jest spędzić wieczór z Michaelem Jacksonem? Jak?! Rewelacja!!!!
Wczoraj przeniosłam się w czasie i przestrzeni. Wylądowałam w Bukareszcie lat 90-tych i spotkałam Króla Popu. Tak, tak, we własnej osobie.
A tak na serio, to wybrałam się do kina na koncert Jacksona na dużym ekranie. Wielkie show, bo inaczej nie da się tego nazwać, miało miejsce w 1990 roku, a swoimi efektami specjalnymi przebiło nie jeden współczesny koncert. Śpiew, taniec Michaela, zespół i cała ta otoczka powaliła mnie na kolana. Jedną z rzeczy, która mnie zachwyciła, to stylizacje tancerzy, chórków i muzyków. Prawdziwa inspiracja dla dzisiejszej mody: kolarki, żakiety z kanciastymi ramionami, cekinowe marynarki, legginsy, kozaki do polowy uda. Dopatrzyłam się także sławnego naszyjnika z H&M u gitarzystki z gigantyczną blond czupryną. W skrócie: prawdziwe doznania muzyczne i estetyczne.
Na koniec Michael założył strój kosmonauty i najzwyczajniej odleciał w przestworza kosmosu.

18 komentarzy:

  1. Koszulka i spódnica są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no weź! czemu zawsze tak pięknie promieniejesz? ;D spódnica ideał jest w Twojej szafie i na tym zdjęciu :) cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  3. kapitalna spódnica, ale w butach się po prostu zakochałam:) PIĘKNE! szkoda, że są z outletu... fajnie Ci w związanych włoskach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczo wyglądasz i muszę dodać, że to nie tylko z powodu stroju, ale również z powodu fryzury! Ładnie Ci w związanych włosach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, zazdroszczę! Z chęcią obejrzałabym ten koncert. Świetna bluzeczka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaa!!! Dzięki:) A to moja fryzura kąpielowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ogladalam kawalki tego show na youtube, zazdroszcze duzego ekranu, niesamowite wydarzenie
    a wygladasz kapitalnie, bardzo podoba mi sie spodnica, no i masz sliczna buźke :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale rewelacyjnie wyglądasz!!! Spódnica niesamowita - buty też robia Wielkie WOW!
    Kochana wyglądasz ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo-moja ulubiona polka francuskiego pochodzenia:D

    OdpowiedzUsuń
  10. @Szafa Madziary: :-) no to trafiłaś w 10! Francję uwielbiam, a poza tym skończyam romanistykę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. haha!się człwoiek zna na ludziach;)..a modelką nie jestem..nie ten wzrost(165cm)

    OdpowiedzUsuń
  12. no to jeszcze jeden argument-jestem za stara..hahaha..(23 lata)...i trzeci, którego nie pobijesz!-jestem zbyt nieśmiała-chyba że na każdej sesji serwowana byłaby wódka:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne zdjecia i stroj! Piekna ta spodniczka i buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. spódnica jest PRZECUDOWNA... ! jeśli chodzi o Michaela cenię go jako artystę, ale jako człowieka już niestety mniej.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna spódnica. z tym pasem wygląda trochę jak lambadówa - też początek lat 90.

    OdpowiedzUsuń
  16. prosto, ale z klasą.
    Masz bombową spódnicę, no i zazdroszczę Ci tych wszystkich butów!

    OdpowiedzUsuń