środa, 8 lipca 2009

New Country Girl

DSC04453
DSC04466
DSC04482
DSC04509
DSC04488
bluzka Mango
szorty Levi's/DIY
buty Mango
kopertówka Sisley
bransoletki H&M
naszyjniki H&M
fot. Jacek
Mój styl jest dość eklektyczny, lubię łączyć różnorakie elementy, miksować trendy, i to w zależności od nastroju. Tym razem postawiłam na nieco rustykalny klimat. Krótkie dżinsowe szorty, wzór na bluzce oraz plecione sandały i kopertówka tworzą klimat country. Dla wzmocnienia efektu próbowałam umiejętnie gryźć źdźbło trawy, ale chyba kiepsko mi to wychodziło. Pozostaje mi zatem, by mój facet został amerykańskim farmerem i nauczył mnie tych wszystkich sztuczek… Ach…te fantazje…. ;-))

23 komentarze:

  1. Jej, wygladasz przeswietnie! Wszystko cudne, w szczegolnosci ta bluzka i buty! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie!zwłaszcza te kolorowe cudeńka na nogach<3

    OdpowiedzUsuń
  3. A nie mówiłam,że jesteś przemegagenialna ;)? Jesteś najsympatyczniejsza z wszystkich szafiarek. Zero sztuczności i ciekawe inwencje :).
    Pozdrawiam serdecznie :)!
    Natalia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. to dzięki Tobie! właśnie zabrałam się za podcinanie moich starych ciemnych dżinsów :D
    ale nie mam tak cudnej urody bluzki, ani takiej genialnej kopertówki <33

    OdpowiedzUsuń
  5. ta koszulka bardziej norweska niż kowbojska, ale i tak fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @Natalia: bardzo, bardzo dziekuję za przemiłe słowa :)))
    @cudak: dla mnie to ona łowicka jest :), ale tak jakoś mi przypasowała do kowbojskiej stylizacji :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. baaardzoo...
    kolor haftu i jeansy... fajnie współgrają

    OdpowiedzUsuń
  8. Zulka, Twoja stylizacja mnie absolutnie zauroczyła - wszystko tutaj zgrywa się wręcz idealnie i tworzy świetny, wakacyjny klimat...jeśli chodzi o moją wersję country, to poszłam na całość, no ale...jak już zrobisz z faceta amerykańskiego farmera, to i ja dołączę ze swoim banjo i będziemy mieli własnych Dziki Zachód na maksa ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny T-shirt,spodnie, buty. nie jestem pewna, czy nie lepiej byłoby bez paska, bo czegoś mi za dużo, ale i tak mi się podoba całość.

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie najbardziej podobaja sie spodenki, są idealne, kolor, dlugosc, swietnie dodalas do nich pasek i kopertowke
    pzdr :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne buciki i bluzeczka, cała stylizacja fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz, nie będę się rozdrabniać, bo podoba mi się wszystko, a te Twoje buty są obłędne a grzywki są super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja wersja country veryyyy mi się podoba, jeszcze do Twojej urody i kręconych włosów to wszystko wyglada 1000 razy lepiej !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, zazdroszczę wszystkiego razem i każdego elementu z osobna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz bardzo fajnie, świetna bluzka i kopertówka! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubię bluzki z takim haftami. ślicznie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna koszulka, wersja country strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem fanką Twojego stylu i zazdroszczę cudnych torebek! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo oryginalne buty! Świetne są.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kopertówka i buty są po portu boskie !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. rewelacyjnie wyglądasz! bluzka najpiękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudnie! Uwielbiam takie połączenia i buty w tej stylizacji cudne. Mnie Twoja bluska też przypomina łowicką...
    Wielkie oklaski za tą stylizację. Wyglądasz BOSKO!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Super! prześliczna bluzka i świetne buty

    OdpowiedzUsuń