piątek, 26 października 2012

Jeans mon amour

Te dni już nie wrócą... nie w tym roku. Czas pogodzić się z faktem, że jesień powoli się żegna, tzn. "ta ciepła jesień". Bezszelestnie i zgodnie ustępuje miejsca chłodnym dniom. Teraz one będą królować, a wraz z nimi przytulne swetry, miękkie płaszcze XXL i wygodne koszule flanelowe. Ale zanim nadejdzie ich dyktatura (mam wrażenie, że już zaczęły swe panowanie), wykorzystałam ostatnie przyjemnie ciepłe chwile i poflirtowałam sobie z jeansem, moją największą "modową" miłością. Et voilà!


DSC_5325a DSC_5354a DSC_5392a DSC_5395a DSC_5334a DSC_5352a DSC_5357a DSC_5320a DSC_5414a DSC_5300a

Mango jeans and denim jacket, Zara heels and T-shirt (thanks, Misza Barton), Ania Kuczyńska bag and scarf (thanks, Jacek), bracelets Joanna R.Wodzińska 

 photo: Jacek

28 komentarzy:

  1. Witam, gdzie można kupić czarną torbę od Ani Kuczyńskiej? Mam ten model ale pomarańczowy i wydaje mi się, ze w czarnym material jest grubszy niż w tym moim pomarańczowym. Czy jest jakas możliwość zakupu tej torby przez internet Dzięki i pozdrawiam
    ps. Masz taki piękny kolor włosów - zapuść je znowu - loki są cudowne. pozdr Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Dorota, włosy zapuszczam :-). Muszę teraz przetrwać najgorszy okres tzw. odrastania. No, ale dam radę :-). Co do torby, na pewno dostępna jest w butiku stacjonarnym, na Mokotowskiej w Warszawie (stamtąd ją mam). Produkty Ani Kuczyńskiej możesz kupić także przez internet w sklepie online mostrami.pl. Niestety nie ma tam torby, ale może uzupełnią asortyment. Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
    2. No js właśnie z mostrami zamawiałam ale ten pomarańcz jest dla mnie za 'dziki'... A co do włosów to ja zapuszczałam i dopiero po 2 latach mam fajną za ramiona długość, z tym że ja ciągle je podcinałam - no ale mam zdrowe włosy. wejdz w blogi włosomaniaczek i poczytaj o fajnych odżywkach itp - na pewno się uda Pozdr Dorota

      Usuń
  2. prześwietny zestaw, piękne zdjęcia i to chyba wystarczy aby wyrazić ten mój podziw :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfekcyjny set!!!
    A Ty jak zawsze śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta ciepła forma jesieni niestety chyba już przeminęła (u mnie teraz właśnie zaczął padać śnieg), aczkolwiek jeszcze mam nadzieję, że polska złota jesień powróci, chociaż na chwilę. :) Świetnie wyglądasz, masz genialną figurę i fryzurę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa, u mnie póki co jeszcze słońce :-)), przesyłam ciepłą energię. Pozdrawiam

      Usuń
  5. uwielbiam jeans! :) bardzo fajne połączenie, no i genialna uroda. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz przezpięknie. Uwielbiam połączenie błękitu i szarości - zawsze prezentuje się super świeżo :) Zamierzam bezczelnie kopiować!

    Pozdrawiam,
    zielona-karuzela
    http://zielonakaruzela.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wygladasz. Masz świetną figurę, chciałabym taką. ;)
    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post! Zapraszam do nas na konkurs, w którym do wygrania są wejściówki na pokaz mody ! www.walkingcliches@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. cześć, pytanie o boską torbę ani > w jakiej jest cenie w butiku?
    pozdrowienia, sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Sylwia, torebka kosztuje 180 zł. Ale warto śledzić FB Ani Kuczyńskiej - pojawiają się tam informacje o zniżkach, m.in. na akcesoria. Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
    2. dzięki za odpowiedź : ) czy mogłabyś zerknąć czy to jest ten sam model torby > http://mostrami.pl/product-pol-4013-Torba-SHANGHAI-czarna.html ?? niestety nie jestem z warszawy i do butiku nijak nie mam okazji trafić ... serdeczności! - sylwia

      Usuń
    3. Tak, to dokładnie ten model :-)

      Usuń
    4. dzięki! nabywa się! : )

      Usuń
  10. A czy Shanghai zapina się na suwak, czy jest pozbawiona zapięcia? Będę wdzięczna za info!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, torebka jest bez zapięcia, a w środku ma dwie duże kieszenie. Pozdrawiam i polecam :-)

      Usuń