piątek, 5 października 2012

Śniadanie? Absolutnie!

Śniadaniem rozpoczynamy każdy dzień (a przynajmniej tak być powinno), to najważniejszy posiłek i wstęp dla kolejnych działań. Tak też było z ostatnim "Śniadaniem Blogerek". Spotkanie było preludium do rozpoczynającej się już dziś imprezy Warsaw Fashion Weekend.
Owe śniadanie było dość nietypowe, bo zaczęło się o godz. 18, a w menu pojawiły się m.in. drinki :-). Dlaczego? Spotkanie miało miejsce w siedzibie marki Absolut na 22 piętrze! Już od samej wysokości kręciło mi się w głowie :-). Ale to nie wszystko! Oprócz miłego towarzystwa innych blogerów, organizatorzy zadbali o to, by nam się nie nudziło i wystawili naszą kreatywność na próbę. Trochę poczułam się jak w szkole, gdy tworzyłam kolaże stylizacyjne, ale uważam, że pomysł świetny :-). Drugim z zadań było skomponowanie autorskiego drinka pod okiem profesjonalnego barmana i ambasadora marki Absolut.
Jednym słowem, życzę sobie jak najwięcej takich interesujących  kreatywnych i sympatycznych eventów w gronie blogerów.
A tymczasem Wam życzę udanego weekendu!


_DSC0027 _DSC0363 _DSC0437
548302_475222215832077_1936514316_n _DSC0134 DSC_5035 DSC_5043 DSC_5045 542114_475222265832072_1426888829_n



photos by Katarzyna Woźniak, Agacior, me

9 komentarzy:

  1. Śniadanie to mój ulubiony posiłek, zawsze poświęcam na nie min 30min, a na myśl o Warszawie przyszła mi do głowy moja ukochana 'Charlotte', miałas okazję tam być? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytając twój wpis, ze słowami "Warszawa" i 'śniadanie" na myśl przyszła mi moja ukochana Charlotte... po czym zaczęłam oglądać zdjęcia. Na widok truskawkowej konfitury z Charlotte na twarzy zagościł duży uśmiech! ;)) Miałas kiedyś okazję jeść w Charlotte na pl. Zbawiciela?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jasne. Jest smacznie i przyjemnie, ale jak dla mnie, najlepiej gdy jest ciepło - wtedy można posiedzieć na dworze.

      Usuń
  3. bardzo ladne zdjęcia :) musialo byc fajnie..
    obserwujemy?:) zapraszam do mnie www.tynkaa-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O, widzę Łukasza Jakóbiaka, absolutnie uwielbiam jego program! Zazdroszczę możliwości poznania ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. w poście z 2 października na moście wyglądasz wspaniale! Zawsze oglądam Cię z przyjemnością:)
    Baaardzo chciałabym takie buciki na koturnie z paseczkiem wokół kostki:)
    Jeżeli napiszesz gdzie je można kupić będę wdzięczna. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :-). A buty są z Zary. Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  6. Zazdroszczę :) świetnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń