sobota, 13 października 2012

Włoska robota

Włoska marka Stefanel słynie z wysokiej jakości dzianin, ciekawych wzorów i krótkich serii. W ubiegłą środę miałam okazję zobaczyć najnowszą kolekcję marki podczas oficjalnego spotkania w sklepie w Galerii Mokotów. Tłoczno, gwarno, celebrycko - nie powstrzymało mnie to jednak przed namacalnym spotkaniem z produktami marki: dotknęłam, sfotografowałam i się zakochałam. A przy okazji miło spędziłam czas w towarzystwie Sandry :-).


DSC_5209a

DSC_5212a

DSC_5214a

DSC_5216a

DSC00280

DSC00290

DSC00352a

DSC00336

DSC00308a

DSC00319a

DSC00321a

Mango coat, blouse and skirt, Simple handbag, Pepe Jeans boots via Schaffashoes.pl, Apart necklace 

photos by Sandra, Jacek, me

6 komentarzy:

  1. Kochane :) Jak miło na Was patrzeć :)
    A ta skórzana torba jest po prostu piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście wygląda ciekawie :) A twój płaszczyk jest boski! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W torebkach z 3zdjęcia jestem zakochana! <3 I mam ochotę wykupić większość swetrów, idealnych na zimną zimę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ mam zaległości na Twoim blogu... ojoj. Zazdroszczę tego eventu bo uwielbiam Stefanel!

    OdpowiedzUsuń