środa, 27 lipca 2011

Scarface

Ponieważ mamy lipcopad (nowy twór zasłyszany w radio),  zdjęcia na zewnątrz nie wchodzą w grę. Pozostaje mi posiłkowanie się aparatem w suchym mieszkaniu. Zatem prezentuję mój ostatni obuwniczy zakup. Gangsterskie cacka. Takie właśnie określenie pojawiło się w mojej głowie, gdy ujrzałam te buty. Potem skojarzenia z Alem Capone, Alem Pacino i wreszcie Michaelem Jacksonem w kultowym klipie do utworu "Smooth Criminal". Dwukolorowe buty, cygaro i charakterystyczny kapelusz to atrybuty gangstera. Żeby zaspokoić swoje niegrzeczne, nieprawe zachcianki założę czasem owe cacuszka i porządzę na mieście ;-)


IMG_4868a


IMG_4871a

IMG_4874a
Zara shoes


P.S. Konkurs "Black&White" zorganizowanym wspólnie z marką Nivea zwyciężyła Karolina, która za swoją stylizację (mam ogromną słabość do pasków) otrzymuje bon o wartości 250 zł do wykorzystania w Zarze lub H&M.
Gratuluję! 


_TJ09648_male

9 komentarzy:

  1. "Lipcopad" - podoba mi się, chyba dodam to słowo do swojego słownika ;) Ale mi się taka pogoda podoba. Może nie na dłuższą metę, ale taki leniwy tydzień był mi potrzebny.
    Cacka są absolutnie godne pozazdroszczenia!!!
    Pozdrawiam, zapraszam ;-)
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa, cudne są!!! Uwielbiam taki look!

    OdpowiedzUsuń
  3. lipcopad-sad but true...so true;) buty są rewelacyjne. cale białe byłyby jakieś takie na nie.

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne buty ! fajny zestaw ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się czaję na te cudeńka:) Są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lipcopad... najpierw przeczytałam listopad co byłoby całkowicie adekwatne do pogody za oknem. :>

    Ciekawe buty, obserwuję :)

    http://lovehaberdashery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń