niedziela, 10 lipca 2011

The roof is on fire

Złoto i srebro razem? Cóż za dziwna para! A jednak!
Od jakiegoś czasu z dużym zainteresowaniem obserwuję ten trend, a nawet czasem z niego korzystam. Teraz, jeszcze trochę nieśmiało, ale w nadchodzącym, jesiennym sezonie ten właśnie duet będzie święcił triumfy. Popularne sieciówki już podłapały klimat i w najnowszych kolekcjach można zauważyć dużo błyszczącego złota i srebra, w połączeniu.
Ja też, delikatnie, na gorącym dachu, prezentuję subtelną interpretacje tego trendu.

Udanego tygodnia!!!

IMG_4331a

IMG_4339a

IMG_4347a

IMG_4360a

IMG_4362a

IMG_4370a

IMG_4376a

IMG_4372a

IMG_4383a
Mango blouse, skirt, bag and shoes, Simple bracelets, Michael Kors watch

photos by Jacek



P.S. Zapraszam Was na wyprzedaż mojej szafy tu: www.fashioneriashop.blogspot.com

26 komentarzy:

  1. nie no, ty to jest już high fashion normalnie...:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiły mnie Twoje buty przedstawione na zdjęciach- oryginalne i awangardowe :) Podobają mi się.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Złoto ze srebrem - proszę bardzo!! Ale najbardziej ślinię się do tych butów!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Asieńko jesteś nalepsza!
    Set bardzo stylowy, jestem zachwycona torbą:)

    ps. proste włosy z ostatnich postów mega! wyglądasz w nich jak Longoria:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię Cię w taki wydaniu. Super look. No i te nogi, laseczko:))
    A i włosy uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. baardzo stylowo! genialna kopertówka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne buty, całość ogólnie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie :)!
    Ja natomiast uwielbiam twoje 'kędziorki' :))). Sama mam proste i dlatego zawsze zachwycam się kręconymi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. metaliczne trendy to coś dla mnie ;)

    http://nesairah-nesstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przedostatnie zdjęcie szałowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja!:) i cudne zdjęcia!

    pozdrawiam,
    www.a-paaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. przeslicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pasuje do Ciebie takie stężenie świecidełek :) Olśniewasz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Złoto ze srebrem trzeba umieć nosić i mieć na nie sposób. TY zrobiłaś to ze smakiem:) Przefenomenalne buty!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Złoto+ srebro jestem na tak ! + zapraszam do Nas,działamy w duecie.
    Pozdrawiam Kat!;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne połączenie kolorystyczne, całość bardzo bardzo fajna :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. jejku, masz przepiękne buty!
    a miejsce - w życiu nie zgadłabym, że to parking na dachu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne dodatki:) u mnie w stylizacji tez srebrna torba:)

    zapraszam www.magdarling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna figurka;)

    madziuuuulaaaa.blogspot.com
    zapraszam;--)

    OdpowiedzUsuń