czwartek, 14 lipca 2011

Afryka dzika + konkurs Nivea

Dżungla w mieście? Czemu nie? Byle uniknąć deszczu i szalonych burz! Zdjęcia zrobione tuż przed gromami i błyskawicami. Granatowe niebo mi nie straszne, a nawet bardzo inspirujące.
Niczym lamparcica sprytnie uciekłam przed obfitym deszczem, zachowując oczywiście idelaną świeżość :-)


IMG_4421a

IMG_4430a

IMG_4433a

IMG_4435a


IMG_4456a

IMG_4461a
Zara dress, Mango t-shirt and shoes, H&M bracelets, Sisley clutch

photos by Jacek


Serdecznie Was zapraszam do wzięcia udziału w konkursie organizowanym wspólnie z marką Nivea. Wystarczy wysłać przez formularz/widget, ktory znajdziecie poniżej stylizację pt. "Black&White". Do wygrania bon zakupowy o wartości 250 zł do zrealizowania w H&M lub Zarze (wybór należy do Was).
Konkurs trwa do 22.07.2011 do godz. 23:59.


Regulamin konkursu dostępny jest tutaj.



bannerNivea2_0516

Antyperspiranty NIVEA Invisible należą do nowej linii kosmetyków: nie pozostawiają śladów na czarnym ubraniu, a białe chronią przed powstawaniem żółtych plam. Nie zawierają alkoholu i barwników oraz gwarantują 48-godzinną ochronę.

32 komentarze:

  1. :) kiecka robi szał :) wyglądasz świetnie

    OdpowiedzUsuń
  2. dobry set, zachwycajaca stylizacja, uwielbiam zwierzece printy na garderobie!
    pozdrawiam
    agata

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się cudna sukienka i bransolety:) Love.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest przepiękna i taka rozwijająca się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna sukienka <33

    www.polishstylish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ŚWIETNY ZESTAW, PIĘKNE DODATKI! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne kolory, wszystko przemyślane!

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna sukienka!:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne światło, uwielbiam zdjęcia robione przy ciepłym oświetleniu. Poza tym wyglądasz w tym zestawie bardzo kobieco.
    Mam także pytanie do konkursu: czy można wysłać zdjęcie zrobione przez siebie, a przedstawiające inne osoby w wymyślonej przez nas stylizacji?

    OdpowiedzUsuń
  10. @Anonimowy: myślę,że tak, pod warunkiem, że zdjęcie jest Twoją własnością. Serdecznie zapraszam do konkursu i już jestem ciekawa stylizacji :-)

    Dziękuję za wszystkie komentarze!!! :-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Asiu, wyglądasz pięknie!
    wakacyjne i kobieco, bardzo mi się podoba ;))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam pytanie. Wysłałam zdjęcie, chyba nawet poszło dwa razy. A w galerii się nie pokazuje... gdzie można głosować?

    OdpowiedzUsuń
  13. aaaaaa sukineka idealna!!
    Wyglądasz genialnie Asiu:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o rany, jaka wspaniała sukienka, piękna! Ty to zawsze coś wyhaczysz :))

    OdpowiedzUsuń
  16. @SlomianyOgien: skontaktuję się z organizatorem i jak najszybciej postaram się odpowiedzieć, w czym problem i oczywiście rozwiązać go!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. dzikość w miejskiej dżungli :) fantastyczna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  18. Asiu?! co z tym konkursem? hmm bo mi tez zdjęcia nie wyswietlają się?

    OdpowiedzUsuń
  19. @StyleInCasamoda: Kochana, naprawiają jakąś usterkę, ale możesz przesłać zdjęcia, bo ja po zalogowaniu się na ich platformę, widzę je. Natomiast po jakimś czasie wyświetlą się także w widgecie widocznym dla wszystkich. Dawaj, dawaj! :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia!!:)
    Zapraszam do mnie!

    http://jula-locanina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie fajnie - troche kojarzy mi sie z fotami z kolekcja safari czy jakos tak z sOlivera ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. WOW,stunning outfit!!!Love,love,love your dress, so stylish!
    http://chiccastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. a czy mogę zrobić zdjęcie osobie, która nie ukończyła 18 lat, ale ja będę autorką zdjęcia a mam 21 lat? :) bardzo proszę o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj Asiu,

    Próbowałam wysłać zdjęcie dwa razy. Za pierwszym razem chyba nawet się wysłało, lecz jest niewidoczne i tym samym nie można na nie zagłosować. Za drugim razem próbowałam z innym adresem e-mail i nie chciało się nawet wgrać:(
    Trochę szkoda, bo bardzo chciałam wziąć udział w konkursie... Pozdrawiam ciepło, wyglądasz świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. @brunhilda: Twoje zdjęcie jest już w galerii. Musiałam je zatwierdzić na platformie organizatora, a dopiera teraz się zalogowałam. Więc luz :-)

    @Anonimowy: myślę, ze nie będzie problemu :-) Zapraszam i czekam na efekty :-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny zestaw ale wole Cie w żywszych barwach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. przepiękna sukienka i super bransoletki, całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne rzeczy !
    Zapraszam na konkurs:
    http://mint-saturday-fashion.blogspot.com/2011/07/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  29. wow, świetnie połączyłaś podkoszulek z sukienką! Gdyby nie podpis, nigdy bym nie dopatrzyła się, że to nie jest komplet! Bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń