środa, 27 maja 2009

Zblazowany klasyk

DSC04169
DSC04154
DSC04148
DSC04170
DSC04175
DSC04178
DSC04183
spodnie Mango/DIY
tank top Mango
chusta Solar outlet
sandały Mango outlet
fot. Jacek
Biały top, dżinsy i wysokie obcasy to już klasyk, który sprawdza się w każdej sytuacji. Ale klasyk z domieszką wybielacza już mniej. Jednak nie inwestując fortuny można sobie na niego pozwolić. Ten „wyblakły” trend chodził za mną od dłuższego czasu. Gdy parę miesięcy temu nosiłam się z zamiarem kupienia pary dżinsów, mój wzrok przykuł denim o dziwnym deseniu, który de facto bardzo mi się spodobał. Jednak rozsądek ( jak również cena) przemówił do mnie swym stanowczym barytonem i wybrałam klasycznie dżinsowe rurki. Postanowiłam jednak nie rezygnować z tego nurtu, zainwestowałam 5 zł w wybielacz i stworzyłam potwora. Jestem zadowolona z efektu i coś czuję , że często będę zakładać te spodnie.

30 komentarzy:

  1. Suepr!!!
    Zobacz na posta u mnie:)))
    Ja zrobiłam kurtkę!!!
    Super. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. po bandzie ^^ bardzo udany eksperyment, kontempluję :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny efekt na spodniach, naprawdę.

    Przypominają mi się czasy młodości (powiedziała Bardzo Stara Kobieta...), kiedy to przerabiałam spodnie w różny sposób. Echh, aż czuję, że mam ochotę na zmasakrowanie jakiejś kolejnej pary, tylko że w szafie same sukienki i spódnice...

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne spodnie wow super efekt

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie ten trend jest zbytnio odważny i pewnie dlatego wolę patrzeć na innych w podobnych dżinsach :) ale te buty...! mimo obcasa mogłabym je kupić w każdej chwili! boskie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurdę...powaliły mnie Twoje spodnie. Wyszły po prostu GENIALNIE! A z tyłu te plamy to już jest czyste mistrzostwo :) Jeśli chodzi o buty to chyba z 4 razy podchodziłam do ich kupna - 3 pierwsze razy zbyt długo zastanawiałam się, który kolor jest lepszy do mojej garderoby - miedzianozłoty czy szarosrebrny aż w końcu stwierdziłam, że w ogóle nie kupię ;) A za czwartym razem doszłam do wniosku, że są niewygodne ;) Natomiast powiedz mi, jak Tobie się w nich chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  7. AAAAA boskie sandaly...sa idealne, obcas, kolor, krój :D zakochalam sie, swietnie tez wygladaja zestawione z acidem mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkich opanował szał na blicze, laska, wyglądasz po prostu szałowo, jeszcze ta chusta! genialny set! ja też chcę takie spodnie !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. @playwithfashion: chyba telepatia zadziałała. No to mamy zestaw :-)))

    @Łucja: załozyłam je pierwszy raz do tych zdjęć właśnie. Szczerze, to nie są najwygodniejsze buty na świecie, ale za kwotę 39 zł mogę na nie choćby popatrzeć ;-))

    @MiriamFashion: to zrób sobie takie. Nic prostszego, a zadowolenie bezcenne :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie jest ten outlet mango? Sandały są mega! sam "sex":P(wiem przeginam ale nie mogę się powstrzymać. Same rozumiecie Sex in the city..

    OdpowiedzUsuń
  11. super!!!! spodnie ci wyszły tak w sam raz, te plamy z przodu są idealnie rozmyte. A top z apaszką tylko dodają Ci uroku. Buty ładne, aczkolwiek ja bym założyła jakieś czarne, masywniejsze, może coś w stylu sado-maso;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszly swietnie! gratuluje efektu:)
    Buty pieknie!
    Ogolem, super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  13. @haneczkowo: W Wawie (Ursus) jest outlet Factory . Z racji tego że mieszkam 2 km od tego miejsca, często tam bywam. Czasem trafiają się takie okazje jak te sandały :)))

    @robaczek: zastanawiłam się dokładnie nad takimi butami, ale w finale postanowiłam na złoto ;-))

    Dziewczyny, dzięki za miłe słowa. Swoją drogą sama nie sądziłam , że efekt będzie taki fajny :))

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądają super, gdybyś nie napisała nie domyśliłabym się że to twoje dzieło

    OdpowiedzUsuń
  15. Aj,świetne zestawienie kolorystyczne! Po raz pierwszy podoba mi się jakakolwiek rzecz "marmurkowata" czy "wybielaczowata".

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie muszę się tam kiedyś zabrać do tego Factory tylko tam podobno trudno trafić wrrr

    OdpowiedzUsuń
  17. @haneczkowo: wcale nie tak trudno. Daj znać jak będziesz chciała się tam wybrać. Służę pomocą :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ohoho, Twój potwór jest całkiem przystojny ;). Też się bawiłam wybielaczem, ale... hmm popełniłam parę błędów ... :)

    super buty!

    OdpowiedzUsuń
  19. Spodnie są boskie! Bardzo podoba mi się połączenie ich z tą chustą ;-))

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama chcialam sprobowac tego triku z wybielaczem;) Twoje wyszly niewiarygodnie;)! Moglabys mi napisac jakiego wybielacza uzylas i krok po kroku jak zrobilas te jeansy;)? Wy;labym wdzieczna:)

    a tak w ogole to jestem zupelnie nowa w "blogowej spolecznosci" :) Fajnie, gdybys zajrzala na mojego bloga:)Mam nadzieje, ze zaczniemy sie odwiedzac nawzajem czesciej. Pozdrawiam!

    xoxo Monika

    http://jeadorefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. przeważnie nie przepadam za rzeczami potraktowanymi wybielaczem, ale twoje spodnie to totalne mistrzostwo!
    potwór przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. @Monika: wykorzystalam dwie marki wybielacza, ale nie pamiętam co to było konkretnie( nie był to Ace). Po prostu polałam spodnie tym specyfikiem, zwinęłam spodnie w kłębek i pozostawiłam w misce na jakiś czas.

    @agentka : dziękuę :-))

    OdpowiedzUsuń
  23. Zulka, za 39 zł?! Fakt, za taką kasę to można chociażby mieć je w garderobie dla samego posiadania ;) Ajj, to niesprawiedliwe! ;) Ja najtaniej widziałam je za 90 zł :/

    OdpowiedzUsuń
  24. @Łucja: dokładnie!!! Ja też byłam w szoku. A były przecenione z 299 zł (!!)

    OdpowiedzUsuń
  25. zmajstrowałam spodnie w takim stylu, smród potworny, ale efekt wart poświęceń.

    fotki na moim blogu
    cc-celina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie sądziłam, że do tego dojdzie, ale chyba potraktuję tak własne gacie. Wyszło Ci fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  27. @Ryfka: spróbuj koniecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. jak znajdę jakieś gacie w sh to tak z nimi zrobię:D W związku z tym, że będę to robi pierwszy raz moich mi szkoda:P I tak mi to pewnie nie wyjdzie:D Mam tylko jedno pytania- najpierw pola spodnie wybielaczem, a potem dopiero je zwinąc i poskręcac, czy na odwrót?
    A w ogóle to świetnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  29. @zakupocholiczka: najpierw polałam, a potem szybko zwinęłam i tak zostawiłam :)

    OdpowiedzUsuń