środa, 13 maja 2009

Po firmowemu

DSC03902
DSC03909
DSC03915
DSC03919
DSC03921
DSC03959


sukienka Zara
pasek Reserved
legginsy H&M
buty Zara
kolczyki Galeria Centrum (prezent od Jacka)

fot. Jacek
Ta sukienka to mój ostatni łup. Jestem z niej baaaaardzo zadowolona, choć jest 2 rozmiary za duża. Uważam, że jest świetna na wiele okazji: do pracy, na imprezę, na wypad z koleżankami na kawę ( wszystko zależy od doboru dodatków). Poza tym wykonana jest z fajnego materiału, który prawie się nie gniecie i ładnie układa. Założyłam ją wczoraj na sesję zdjęciową organizowaną w mojej firmie. Miało być jednolicie, stonowanie, bez przesadnych dodatków. Ale nie byłabym sobą, gdybym nie złamała spokojnego koloru sukienki fioletowymi legginsami i fuksjowymi butami.
Ostatnio "kolor" to moje drugie imię :)

23 komentarze:

  1. Świetna sukienka, chcę taką!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie wygladasz bardzo podoba mi sie ta sukienka i poloczenie kolotystyczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam to połączenie kolorów - fuksja i fiolet - rewelacja!!! Tak a sukienka skromna, więc jest świetną bazą - dodatki HIT.

    OdpowiedzUsuń
  4. ta sukienka jest genialna! można ją fajnie modelować za pomocą pasków, całośc naprawdę robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no, ja się wcale nie dziwię, że zadowolona :D :D sukienka jest boska i ma boski kolor :) a w połączeniu z butami - ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sukienka i cudowne buty!

    OdpowiedzUsuń
  7. legginsy bardzo fajnie wyglądają z tymi butami ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz, ta sukienka przepięknie się układa a podkręcona kolorem wygląda prześlicznie:) Bardzo lubię Twoje zestawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. @Karolina: bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. PIERWSZE VINTAGE POSZUKIWANIA ZAKONCZONE!

    ZAPRASZAMY NA ZAKUPY :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie połączenia są zawsze bardzo dobrym rozwiązaniem ;-) Jestem fanatyczką legginsów i sukienek XXL ;-) Pozdrawiam crejzolko! Wkrótce prześlę foty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak już ktoś napisał legginsy super wyglądają z butami o takim kolorze :)
    Pozdrawiam i miło było poznać w czwartkowy wieczór :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne połączenie fioletu i kobaltu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. @Podszewka : czekam na zdjęcia, Szalona Kobieto :)
    @Mefalka: mnie również było bardzo bardzo miło Cię poznać :))) Całus

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz świetnie:) jesteś bardzo fotogeniczna i zgrabnie pozujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. @fashion_player: Dzięki :)) Zaglądam na Twojego bloga i uważam ,że jesteś śliczna :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka wspaniała.Uroczo podkreśla Twoją karnację :D

    OdpowiedzUsuń
  18. zajebiście wyglądasz, strasznie mi się podoba! plus te idealne ramiona/obojczyki/dekolt kilka postów niżej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. za duża? wygląda fenomenalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. @xs: thanks a lot :)))
    @halszka foka: jej, dzięki :) bardzo miło...

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wyglądasz! widziałam tą sukienkę w zarze, ale nie przemówiła do mnie. ale na Tobie wygląda bosko! cała stylizacjia jest bardzo w moim stylu :)
    super!

    OdpowiedzUsuń