poniedziałek, 4 maja 2009

Francuski szyk nad polskim morzem

DSC03870
DSC03869
DSC03871
DSC03874
DSC03875
top Cubus
spódnica H&M
kardigan Mango
legginsy Cubus
broszka H&M
zegarek ck
torebka Mango
buty Zara
fot. Jacek
W tym nieco marynarskim (ze względu na paski) zestawie pojawiłam się jednego majówkowego wieczoru na sopockim molo. Odbywał się wówczas Sopot Fashion Day. Zdążyłam jedynie na pokaz francuskiej marki BGN, z czego bardzo się cieszę, bo Francja, a szczególnie Paryż jest bliski memu sercu. Zaprezentowane jedwabne bluzki i sukienki ozdobione kamieniami oraz cekinami przypadły mi do gustu. Projekty Davida Zanoli to idealne rozwiązanie na eleganckie bankiety czy uroczyste kolacje.
W moim weekendowym wydaniu, z uśmiechem na twarzy i wielką przyjemnością oglądałam francuski szyk i elegancję.

19 komentarzy:

  1. Ojjjj SUPER!:)))
    wszystko razem i każda z rzeczy z osobna. Świetnie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. no nie wierze! widzialam tę spodnice w H&M i kompletnie mi sie nie podobala... az do teraz!!!
    pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pieknie :) wszystko mi sie podoba ale szczegolnie spodnica

    OdpowiedzUsuń
  4. moi faworyci tego zestawu to sweterek, buty i spódnica :D genialne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie potwierdzam swoją wcześniejszą tezę, iż jesteś geniuszem synkretyzmu, jeśli chodzi o ciuchy. Rewelacja! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. oh!
    straasznie podoba mi się spódniczka i buciki. razem tworzą idealna pare!!!

    slicznie wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
  7. niechcący napisalam komentarz z mojego starego bloga.
    w każdym razie to ja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. @eveline : spoko :) bardzo miło, że piszesz i z nowego i ze starego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny zestaw! Sliczny top i spodnica!

    OdpowiedzUsuń
  10. great look! :]
    xx

    http://pieddepoule.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna spódnica! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne zestawienie!!

    jak było nad morzem?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. @Sweet Things: jak zwykle baaaardzo imprezeowo :))

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się strasznie bo pasuje nad morze;d

    OdpowiedzUsuń
  15. W tym stroju musiałaś być gwiazdą tego pokazu, (nie złapał Cię jakiś facehunter?) Mistrzowsko połączyłaś wzory i kolory, pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny zestaw, bo dużo się w nim dzieje:D

    OdpowiedzUsuń
  17. @Karolina :niestety. Gwiazdą pokazu okazała się jedna z modelek, której w finałowej części show subtelnie wysunęła się pierś spod sukienki:))

    OdpowiedzUsuń
  18. bla mnie bomba! super zestawik ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne połączenie bomba ;-) i butki i kiecka i paski i kolor sweterka ;-)

    OdpowiedzUsuń