środa, 20 maja 2009

Akcja ekshibicjonistyczna

Kolejna akcja szafiarek pt. „pokaż wszystkim co masz w torbie” to ciekawe przełamanie i urozmaicenie szafowych blogów. Skusiłam się na tę propozycję bez namysłu, bo to interesujący sposób na blogową ekspresję.

A zatem ułożyłam wszystko, co miałam danego dnia w torbie, na stoliku i ponumerowałam.


105
fot. ja

1. ELLE, którą noszę od kilku dni i nie mam czasu przeczytać od dechy do dechy
2. portfel Mexx, w nim gotówka i złote karty ;-), pół dolara i zdjęcie narzeczonego
3. krem Neutrogena, chyba zmienię na inny
4. kosmetyczka, a w niej najlepsza przyjaciółka Zalotka, lusterko, tusz , cienie, róż, eyeliner, próbka perfum
5. gumy Orbit, niezawodne w każdej sytuacji
6. chusteczki higieniczne, do nosa i nie tylko
7. „Księżyc w nowiu”, czytam namiętnie, ale tylko w środkach komunikacji miejskiej (brak czasu)
8. „etui” na tampony, a w nim jedna sztuka
9. wejściówka do pracy; gdybym próbowała się dostać bez niej panowie ochroniarze obezwładniliby mnie natychmiast…hmmm…
10. telefon służbowy, nic dodać nic ująć
11. długopis Parker, do podpisywania bardzo lukratywnych kontraktów
12. kluczyki do pokoju w pracy, czasem mogłabym je zgubić ;-)
13. sekretny notes, a w nim same najważniejsze numery w tym kraju
14. iphone, mój ulubiony
15. klucze od domu, brelok Wieża Eiffla stracił już dwie nogi
16. postity – kwiatki, mam manię zapisywania wszelakich informacji na małych karteczkach
17. pendrive , prywatny
18. pendrive, służbowy
19. błyszczyk dwustronny Benefit, niby powiększa usta (?), polecam
20. czerwona, alarmowa szminka Rimmel, dla mnie ok.
21. okulary Mango, chronią przed słońcem i wścibskimi osobami.
A wszystkie te przedmioty noszę w dużej torbie.
102
torba Guess by Marciano
fot. Jacek

8 komentarzy:

  1. na pierwszy rzut oka nie wygląda, że to aż 21 rzeczy... do swojej torebki nie zajrzę, bo mnie ten mrok zaatakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówisz, że ten odcień Rimmelowej pomadki jest ok? Sprawdzę go sobie :) Krem do rak jako jeden z nielicznych naprawdę dobrze nawilża. U Ciebie też same niezbędne rzeczy.

    Ps. świetna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna ta torba.
    a ty gdzie teraz working hard?

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna torba, i fajne gadżety w środku:)))
    No i pendrive "fasolka":)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołączam się do zacwytów:piękna torba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekna torba<3 :)) I fajna zawartosc;D

    Zapraszam jeszcze raz do mnie bo tez w ostatniej chwili dolaczylam sie do szafiarskiej akcji torbowej:D

    OdpowiedzUsuń
  7. wybacz, że skupię się tylko na kosmetyczce, ale mnie zatkało jej piękno :) cudna jest!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna kosmetyczka i świetna jest Twoja torba! ;-))

    OdpowiedzUsuń