niedziela, 21 kwietnia 2013

Trójkąt Bermudzki

DSC_8347a kopia

Ulica Brzeska to niezwykłe miejsce. Jedna z głównych ulic Starej Pragi, uznawana za centrum "północnopraskiego Trójkąta Bermudzkiego" jest piękna i tajemnicza. Podobno dla mieszkańców lewobrzeżnej części stolicy to najbardziej niebezpieczna ulica w Warszawie. Żeby poczuć jej klimat trzeba tam się wybrać, po prostu. Ja odważyłam się "zwiedzić" to miejsce w niedzielne popołudnie. Niby wszystko ok, poobiednia sjesta, cicho, zagraniczni turyści wysiadający z Nysy, dzieciaki biegnące gdzieś... normalnie. A jednak... Gdzieś, jakoś w powietrzu unosiła się smuga ryzyka, słychać było hałas policyjnego koguta, a zapach niepewności wręcz kręcił w nosie. W tej atmosferze popełniłam kolejną sesję. Nie trafiłam tam przypadkowo, o tej ulicy słyszałam od męża i znajomych. Z lekkim dreszczykiem wybrałam się tam, bo czułam, że muszę. I jak? Ciekawie! Niby ulica, jak każda inna, ale... No właśnie. Nie dokończę :-) Jesteście ciekawi? Brzeska czeka! Ja przywitałam ją dziś w moich ulubionych ostatnio rzeczach: spodniach z azteckim motywem, białych (!) botkach i torebką midi. Ta ostatnia to hit w mojej szafie. Długo takiej szukałam. Nie za mała, nie za duża, skórzana, lekka i oczywiście czarna. Ona, Warszawa i ja... tworzymy trójkąt idealny :-)

  DSC_8219aDSC_8214a DSC_8266a DSC_8328a DSC_8237a DSC_8206a DSC_8296a DSC_8362a DSC_8286a DSC_8259a DSC_8252a DSC_8354a DSC_8313a

Promod leather jacket, H&M Trend jeans, Zara blouse, Łukasz Jemioł BASIC scarf, River Island ankle boots, GAP bag

Photos: Jacek

Brzeska ma swoją historię, zapewne wiele, które by nas zdziwiły, zszokowały, zainteresowały. A jeżeli jesteście żądni nowości, ciekawych historii właśnie, polecam Wam Shopstory.pl. To nie jest typowy butik internetowy, a swego rodzaju magazyn modowo-onlinowy. Prezentowane w nim produkty pochodzą od: shwrm.pl, mostrami.pl, answear.com, sarenza.pl czy zalando.pl. Myślicie: "przecież te rzeczy można bezpośrednio kupić od partnerów!", owszem, ale przy okazji macie podane na tacy najnowsze trendy oraz selekcję produktów wykonaną przez profesjonalnych stylistów. Ot, co! :-). Główną ideą serwisu jest „shop the story”, czyli kupujemy historię związaną z produktem, konkretny przekaz, a nie "suchą" rzecz. Chcecie się przekonać jak to wygląda (zajawka poniżej)? Sprawdźcie Shopstory.pl. A ponieważ to fajny projekt, przyjęłam zaproszenie do współpracy. Już niedługo szczegóły :-). W ten sposób zaczynam nową historię, nowy rozdział Fashionerii.

  orient_

8 komentarzy:

  1. jak zwykle cudownie! a spodnie uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ej fajna ta kurtala <3 !!!!!!!!!! dobry kilmat zdjęć!!!! Mi te spodnie nie leżały aaaaaaa albo za małe albo zbyty dużeeee i czekam na dalszą część przygody z shopstory.pl !!! LOVE

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki klimat! Bardzo lubię <3
    Spodnie - rewelacja!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mogę oderwać od Ciebie wzroku! świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe otoczenie i look oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  7. Niebezpiecznie było tam kiedyś. Od kilku lat Praga przeżywa renesans. W dzielnicę tą tchnięto nowe życie i zdecydowanie nie jest to już trójkąt bermudzki. Nie słyszałam żeby jeszcze ktoś tak mówił. Prędzej o okolicach Szwedzkiej czy o Szmulkach. Na pewno jednak miejsce to (Praga) ma specyficzny klimat i jest bardzo fotogeniczne. Świetna sesja. Stylizacja idealnie dobrana do charakteru otoczenia.

    OdpowiedzUsuń