poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Na fali

DSC_7568a kopia

Lato, słońce, sztuki gorące... A zaraz, to nie tak miało być! Wiosna, słońce, włosy latające... ;-) Tak, ten dzień był wietrzny i chłodny, ale w powietrzu już czuć było "oficjalnie" wyczekiwaną, w tym momencie chyba najbardziej ukochaną porę roku. Miniony weekend spędziłam w Trójmieście. Zawsze tam jadę, żeby naładować akumulatory i poszukać inspiracji. Gdański pirat, śnieżnobiałe mewy w Gdyni i molo miały niewątpliwie wpływ na ten zestaw. Duet black&white to mój ulubiony trend: klasyczny, sprawdzony i na każdą okazję. Koszula w modne w tym sezonie paski okraszona złotą biżuterią i trampkami zyskuje charakter chic&sporty. Czyli jest tak jak lubię: trochę na luzie, trochę elegancko i trochę na fali... Miłego!
DSC_7563aDSC_7673a DSC_7599a DSC_7649a DSC_7613a DSC_7663a DSC_7628a DSC_7685a

Mango jacket and jeans, Choies shirt, Converse shoes via Schaffashoes.pl, House of Mima necklace and bracelet, Zara clutch, Prada glasses 

photo: Jacek

17 komentarzy:

  1. Fajnie lekko napisane <3! Świetna sceneria !!! photos&you <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Och też bym pojechała w temten rejon naładować baterie. I to jeszcze mając szczeście trafić na tak piekne słonce :))
    Jestem zakochana w połączeniu ubraniowym z tłem zdjeciowym :) Magicznie, pieknie i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. KOchana w tym samym czasie zawitałyśmy do Trójmiasta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuuper stylizacja, czern i biel polaczenie ponadczasowe :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :-)wygladasz fantastycznie post lekki i ciepły , mimo chłodnego wiatru! A do tego w tle morze boskooo

    OdpowiedzUsuń
  6. klasycznie i na luzie :)
    podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz jak zawsze rewelacyjnie. Też uwielbiam czarno -biały trend i planuje wykorzystać jego obecną popularność ( a co z atym idzie wysyp w sieciówkach) by uzupełnic swoją szafę na przyszłę lata w takie proste ubrania :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    zielona-karuzela

    http://zielonakaruzela.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś genialna!!
    Trochę przypominasz mi moje stylizacje na co dzień!
    Świetne dodatki. Bardzo podoba mi się Twoja koszula i oczywiście ukochane ''conversy''

    Napewno będę do Ciebie często zaglądała!:)

    Pozdrawia My Second Hand

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw, Ty jesteś kwintesencją światowego stylu. Bez piór i koralików - kapitalnie!
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. witamy w Trójmieście ;) świetnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super zestaw, a tło do zdjęć cudowne aż zachciałam tam być

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna jest ta kurtka, to nowa kolekcja? :)
    a Ty wyglądasz fantastycznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprzednia kolekcja, upolowana na wyprzedaży :-) i dzięki :-*

      Usuń
  13. Piękne zestawienia i ciekawe zdjęcia! Widzę, że lubisz ciekawe dodatki...może zainteresuje Cię coś z wykonywanych przeze mnie rzeczy :) Zapraszam do zobaczenia mojej biżuterii! Pozdrawiam i jeszcze nie raz tu zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń