niedziela, 3 marca 2013

W promieniach słońca

Wiosnę czuć już w powietrzu oraz widać na sklepowych wieszakach. Co najbardziej kojarzy mi się z tą porą roku? Ciepłe, przyjemne, jeszcze nieśmiałe słońce. W jego blasku błyszczy Solar.
Kilka dni temu miałam okazję bliżej przyjrzeć się polskiej marce. W showroomie Aliganza razem z innymi dziewczynami sprawdziłyśmy jak wygląda najnowsza, wiosenno-letnia kolekcja Solar. Co się rzuca najbardziej w oczy? Widać, że marka stawia na nowe kroje i tkaniny, chcąc odmłodzić swój wizerunek i skierować projekty do młodszych klientek. Dowodem na to jest także współpraca z magazynem KMag i znaną ilustratorką Olką Osadzińską. W mojej opinii, to świetny kierunek rozwoju marki. Brawo! Cóż jeszcze mogę dodać? Jak zwykle było bardzo miło, zwłaszcza, że spotkałam dawno niewidziane dziewczyny oraz poznałam nowe osoby. Dzięki wszystkim i czekam na więcej! -:-)


025a 060a 146a 081a 091a Joanna_Białaszek-Fashioneria_Agnieszka_Olszańska-Podszewka_Paulina_Galicka-Pozerki 1

photos: Maciej Biedrzycki

5 komentarzy: