poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Żar tropików

Pamiętacie serial o tym tytule (dla młodszych czytelników: wyświetlany był na naszych ekranach w latach 90. )? Główny bohater, prywatny detektyw, nosił w nim koszule w kwiatowe printy (swoją drogą nieźle się kamuflował ;-)). Tak spodobał mi się ten motyw, że nie mogłam się powstrzymać przed kupnem tych spodni! Miałam wątpliwości, bo ten trend zalał kobiecą prasę i blogi modowe na gigantyczną skalę. Jednak się złamałam, zakochałam i myślę, że to w przeważającej części wpływ krótkiego (ale zawsze!) urlopu, polskiego morza i słońca. Z czym  będę nosić tak wyraziste wzory? Na pewno z gładkim tłem: jednokolorowym T-shirtem lub koszulą (kwiatowy total look do mnie nie przemawia) i obowiązkowo z wysokimi obcasami! Dodałam więc lazurowe, zamszowe szpilki (bo butów nigdy dość, o czym doskonale wie mój mąż :-)).


IMG_8321a IMG_8312a IMG_8324a IMG_8315a IMG_8309a  

Zara pants and heels, Mango T-shirt, Simple bracelet, DKNY watch, Dolce&Gabbana sunnies 

photos by Jacek

36 komentarzy:

  1. O tak, pamiętam jak będąc mała oglądałam Żar tropików :D mimo iż często widzę te spodnie na blogach, to jednak każde zestawienie jest inne i za każdym razem się nimi zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie wyglądasz!!!
    ...jakie widoki... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie podziwiałam już wielokrotnie w różnych miejscach, ale tym razem mój podziw wzbudza połączenie ich z kolorem khaki! I jako wiśienka na torcie te szpilki - mniam! PS. Zazdroszczę polskiego morza!

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra! Spodnie i szpilki idelanie do siebie pasują!

    OdpowiedzUsuń
  5. wygladasz swietnie!!!buty i spodnie love!!pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie się prezentujesz. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. te spodnie chodzą mi po głowie już jakiś czas, ale zrezygnowałam z nich, bo już mam palmowe legginsy Versace x H&M

    ale te są wspaniałe!!! *__*

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie z szrym t-shirtem prezentują się świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piękny widok:) spodnie bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. o matko! zakochałam się i w Tobie - jak zawsze - i w tych klimatycznych zdjęciach! <3

    btw. uwielbiałam ten serial, haha

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz w tych portkach, a buty są suuuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zestawienie !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie spodnie piękne może się na nie skuszę :) zdradź nam co to za cudne miejsce nad polskim morzem ????

    OdpowiedzUsuń
  14. spodnie i buty cudowne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Boskie spodnie:) Zgadzam sie- butów nigdy dość!;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny zestaw, świetne spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  18. pamiętam!uwielbiałam ten serial:)
    slicznie wyglądasz. lubie bardzo Wladysławowo-piekne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam te spodnie i buty<3
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. wygladasz fantastycznie! idealnie to zestawilas :) a mam pytanie o spodnie, ile za nie zaplacilas? i jaki masz rozmiar? bo ja nosze XS/S, a na Allegro (po zobaczeniu Twoich cudownych zdjec :D) znalazlam je w rozmiarze S i nie wiem, czy nie beda za duze. prosze odpisz :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Za spodnie zapłaciłam 169 zł i wzięłam rozmiar 36 ( dla mnie są idealne!).

      Usuń
  21. a w ogole czy u Ciebie w ZARZE sa jeszcze te spodnie? bo u mnie w ogole ich nie widzialam i na stronie tez :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Kupiłam je przy okazji w Zarze w Gdyni i był ostatni rozmiar - 36.

    OdpowiedzUsuń
  23. kochana, a wiesz moze jaki kod maja te spodnie? bo chcialabym podzwonic po sklepach ZARY w Warszawie, czy maja te spodnie, bo wtedy kolezanka, ktora tam miesza, pojechalaby mi po nie. A nie wiem jak o nie inaczej zapytac, zeby wiedzieli, o ktore chodzi :( Pomoz prosze! moze sa jeszcze na sprzedaz w Twoim miescie?

    OdpowiedzUsuń
  24. Spodnie - super, buty - rewelacja, a widok z tarasu - przecudny :)

    Zapraszam do mnie :)

    szyciemarti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Super look (szczególnie spodnie) no i widok cudowny :)

    xoxo
    http://martiinfashionland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluję super bloga :)

    pozdrawiam i zapraszam na http://lorajna.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Spodnie już mi się troszkę przejadły ale szpilki masz cudowne! Marzysz o cieniu z MAC'a? Lub może o lakierze do paznokci Chanel? :-) Zajrzyj do mnie po szczegóły :-) Spełniam Twoje kosmetyczne życzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. jeejki, świetne są te spodnie a z miętowymi butami wyglądają booooooooooooosko <3

    OdpowiedzUsuń
  29. jak byłam dzieckiem ten serial leciał i uwielbiałam go! Hahaha jak miło, że mi przypomniałaś o nim ;))) Pamiętam też ich samochód :)))) Ty prezentujesz się świetnie, plus widok za Tobą idealnie pasuję do spodnie ;)))

    OdpowiedzUsuń