wtorek, 7 maja 2013

Długi dystans

DSC_8422a kopia

W tych butach mogę pokonać każdą przeszkodę, a bieg przez płotki codzienności to dla mnie nic wielkiego. Sprint przez dynamiczne, tętniące życiem miasto czy spokojnie szumiący las to dla mnie dyscyplina idealna. New balance to wyzwanie, sztuka balansowania, która wróciła do nas po latach ze zdwojoną siłą. I choć jeszcze jakiś czas temu nie mogłam się przekonać do sportowego obuwia, to się zmieniło. Tak, uległam modzie (przyznaję bez bicia), trendom, które selekcjonuję. I ten balans mi odpowiada. Podobnie jest z kurtką - niby sportową, niby glamour, pasującą do wielu zestawów z mojej szafy.
Ostatnio sportowy look wybieram na co dzień, także do pracy. Częściej zobaczycie mnie w trampkach niż w szpilkach (te obowiązkowo na imprezę lub inne wielkie wyjście). To idealne rozwiązanie ma moje dystanse, które z "new balancami" i kurtką Aryton z pewnością będą długie. Do tego muzyka w stylowych słuchawkach i... z pewnością będę pierwsza na mecie :-).

DSC_8489aDSC_8465a DSC_8520a DSC_8476a DSC_8474a DSC_8567a DSC_8497a DSC_8545a DSC_8619a

I żeby nie było, że nie biegałam... ;-)

DSC_8503a

Aryton jacket, New balance shoes via Schaffashoes.pl, Mango T-shirt and leather skirt, Apart bracelets, Esprit x Sony headphones, Michael Kors watch

photos: Jacek

18 komentarzy:

  1. Jesteś pierwsza, jesteś najlepsza! Uwielbiam Cię moja Czarna Pantero! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja też uległam modzie. Ale jak moje stopy pierwszy raz od chyba zawsze nie bolały mnie po 18 godzinach na planie na nogach, w stresie, na betonie, plu, błocie, samochodzie, polnej drodze to zrozumiałam, że obuwie sportowe w pracy jest najlepszym wynalazkiem i powinno dostać nobla.

    Podziwiam miłosc do biegania. :) A jeszcze tak stylowe bieganie to nawet mnie, ktora tego sportu wyjatkowo nie lubie, byłoby w stanie z lekka przekonac ;))) wygladasz obłędnie :) Kocham ta bluze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Jezu, ale pięknie się śmiejesz!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. nie raz widzę jak dziewczyny dobierają te new balancy ot tak nie pasujące totalnie do reszty stylizacji, u Ciebie jest to świetnie zrównoważone buty świetnie pasują a set nie jest ani zbyt elegancki (jak na takie obuwie) ani zbyt sportowy żeby można było iść w nim tylko na siłownie :)
    naprawdę super, jedna z lepszych stylizacji z new balance (np. u Charlize nie podobała mi się w ogóle)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post, świetne zdjęcia, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem pochłonięta sportową modą, a na te buty czaję się od dawna. Twój post jeszcze bardziej mnie do nich przekonał, wyglądasz idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za komentarze :-) Zwłaszcza, że sportowe ubrania na co dzień (poza siłownia oczywiście) to nowość w mojej szafie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!
    Jestem jak zawsze oczarowana!
    Buty , świetne - skuszę się na nie i ja ;) tym bardziej że moje sportowe obuwie w tym sezonie dokonało żywota!

    Widzę że Aryton skradł Twoje serce:) Moje też, tak bardzo że od kolejnego sezonu będę miała ich ofertę w swoim butiku:) Czytałam też że Gosia Kożuchowska próbuje swoich sił jako stylistka i pomaga im przygotowywać kolekcję. Zobaczymy co z tego wyjdzie!

    Pozdrawiam Cię serdecznie. Patti

    Fanka forever:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zamówiłam te same buty kilka dni temu :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz fantastycznie! Bardzo stylowy i szykowny look :)

    Pozdrawiam
    http://zabic-garsonke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bomba!!! Cudownie wyglądasz i świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja - spódniczka bardzo kobieca, kurteczka ma cudny krój - a całość bardzo luźna i sportowa. Podoba mi się wszystko :)

    OdpowiedzUsuń