wtorek, 6 marca 2012

Sama słodycz

Pastele będą królować w nadchodzącym sezonie, ale ja na pewno nie będę ich nosić w wersji total look (przynajmniej teraz tak myślę :-)), a bardziej jako akcent. Cukierkowe kolory (w stylu  Louis Vuitton) jeszcze do mnie nie przemawiają. Dlatego tym razem postawiłam na duet bieli i czerni (nadal bardzo modny) plus słodka, "pudrowa pastylka" pod szyją gratis :-).


IMG_7964a IMG_8012a IMG_7971aIMG_8081a IMG_7987a

Simple coat and bag, Zara pants, Stradivarius shirt, Bizuu little tie, Heavy Duty boots

photos by Jacek

22 komentarze:

  1. Rewelacyjny pomysł :) Od razu słodko i świeżo, choć to taki mały akcent!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm, cudeńko pod szyją, a na te buty też się czaję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialnie wygląda ta bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "pudrowa pastylka" świetnie dopełnia całość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc, po opublikowaniu z Internecie stylizacji p. Książkiewicz, nie wyobrażałam sobie innej stylizacji niż cukierkowa. Patrząc na Ciebie stwierdzam, że moja wyobraźnia jednak ma granice ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. 'pudrowa pastylka' zupełnie zmienia charakter stylizacji - na plus (:
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny ten krawato - naszyjnik! Już dawno nic mnie tak nie zaskoczyło i zachwyciło! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta ozdoba pod kołnierzykiem jest genialna

    OdpowiedzUsuń
  9. ta pastylka jest fantastyczna :)) swietny akcent!

    OdpowiedzUsuń
  10. No to hop do góry :) Super zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny outfit pełen kontrastów-z jednej strony pastylkowa słodycz pod szyją, ale zbiliżając się ku stopom mamy glam rockowe buty! super połączenie!
    XX

    http://colorfulgiggle.blogspot.com/2012/03/mocak.html

    OdpowiedzUsuń
  12. buty i torebka <3 no i jakość zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny look! zdjęcia bardzo pozytywne, wiosenne :)

    http://style-xyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cóż za zbieg okoliczności - biała koszula, czrane rurki i dokaldnie te buty u mnie na blogu w ostatniej notce ;) My - kobiety rozumiemy sie bez słów ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie ! Bardzo podoba mi się ta stylizacja, a ta "pudrowa pastylka" szczególnie. Niedawno znalazłam coś co mogłoby Cię zainspirować-
    http://www.fotoatrakcja.pl/czytelnia/jestem-eko-----jestem-trendy

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz idealnie! aż chce się patrzeć i patrzeć! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Dodają mi megadużo pozytywnej energii!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie! ciekawy pomysł - pudrowym różem zaakcentowałaś zestaw czerń-biel :) bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam ;)

    www.rainbow-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Idealne połączenie według mnie- blady, pudrowy róż i ciężka, rockowa czerń! Uwielbiam! :))


    Polka dot.

    http://polkadotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. super !

    zapraszam na mojego bloga i mam nadzieję, że zostawisz jakiś komentarz :)
    http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń