czwartek, 4 sierpnia 2011

Mraauuu....

Okulary w kocim stylu to podobno hit tego lata. Bynajmniej, nie sugerowałam się tym przy wyborze poniżej przedstawionych oprawek. Zwłaszcza, że to raczej złagodzona wersja "kotków".
W każdym razie, zainspirowana lookiem Karoliny, po prostu musiałam je mieć. Dzięki sklepowi Optyline.pl jestem szczęśliwą posiadaczką tych stylowych oprawek. A jak widzę w nich świat? Zobaczcie sami ;-)
Pozdrawiam!!!

24

28

35 #2

21

22

20

25

Prada glasses (www.optyline.pl)
photos by Mr. Mac 

17 komentarzy:

  1. Rewelacyjny pomysł na zdjęcia, bardzo, bardzo mi się podoba. W okularach wyglądasz świetnie, bardzo służy Ci ten fason:)

    OdpowiedzUsuń
  2. są świetne. nie każdemu pasują, ale Tobie tak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana czy to są zerówki czy okulary korekcyjne???

    pozdrawiam

    eM

    OdpowiedzUsuń
  4. @playwithfashion: a mnie??? ;-)
    @eM: korekcyjne...niestety :/

    Dziękuję za komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś posiadaczką sprzętu marki Apple, czy tak ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @Anonimowy: tak, nawet zadowoloną z tego faktu posiadaczką :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakbyś czasem chciała je sprzedać daj znać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. no już ci komciam my love<3<3 i nie wątp bo ja tez rzucę o !

    OdpowiedzUsuń
  9. hej, a czy mogę wiedzieć za ile je kupiłaś, czy może też dostałaś?

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, extra Ci w takim kształcie!

    OdpowiedzUsuń
  11. @oliwka: będę pamiętać, póki co jestem w nich zakochana :-)
    @Szafa Madziary: od razu mi lepiej :-***
    @Anonimowy: miałam rabat :-) A cena jest na stronie sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej kochana ;) Mam takie małe techniczne pytanko ;) Jeżeli mozesz, mogłabyś napisać mi jak zrobiłaś to by prawie na całej szerokości bloga pisać notki ;) ? Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne i do twarzy Ci w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam do sprzedania dokładnie takie same oprawki - nieudany zakup. Jeżeli ktoś jest zainteresowany proszę pisać msz9@interia.pl cena niższa niż w sklepie! Mam również Ray Ban kocie model 5226.
    (proszę o publikację, trochę prywaty, ale może a nóż ktoś się zainspirował postem i pomogę)

    OdpowiedzUsuń