wtorek, 21 grudnia 2010

The End? No, it's Ebay.pl, babe!

Przez ostatnie kilka tygodni brałam udział w akcji zorganizowanej przez serwis aukcyjny Ebay.pl reprezentowany przez agencję Edelman Polska oraz portal Lula.pl ( w sekcji "Lula Street"), na łamach którego pisałam o jesiennych trendach. Otóż dziś pojawił się ostatni artykuł, do którego przeczytania serdecznie zapraszam. Ciuchy wykorzystane w stylizacji pochodzą właśnie z serwisu Ebay.pl, który wg mnie jest świetną skarbnicą prezentów, także gwiazdkowych czy noworocznych.
Korzystając z okazji chciałabym serdecznie podziękować wyżej wspomnianej agencji (szczególnie Wioli :-) ) oraz portalowi Lula.pl za możliwość lirycznego wyżycia się i pokazania się w innym miejscu niż blog. Dziękuję i pozdrawiam!



IMG_9905a

IMG_9904

IMG_9923a

photo: Jacek

dress, jacket, shoes Ebay.pl
necklace River Island


I jeszcze jedno ogłoszenie: zawieszam działalność tego bloga. Ale spokojnie... blogosfera tak szybko się mnie nie pozbędzie. Blogowanie jest dla mnie jak tlen, bez którego nie potrafię się obyć.

18 komentarzy:

  1. ojej jak smutno. a ja tak lubilam sobie popatrzec na twoją uśmiechnietą minke;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ebay.com jednak jest dużo większą skarbnicą prezentów, sukienka i butki świetne

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciskam kciuki :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ubrana jesteś genialnie, a tu.. takie smutne wieści :/ bo jednak smutne, że rezygnujesz z fashionerii.
    Będę wpadać na 2. bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda :( Mam nadzieję, że od czasu, do czasu pojawi się na nowym blogu jakiś Twój set, ponieważ uwielbiam Twój styl!


    P.S Pięknie wyglądasz, sukienka prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o jaaaaaaaaa Asiula, dobrze że nie znikasz, ale bez Ciebie, w sensie Ciebie to nie będzie tu tak samo!
    :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie! Fajne buty:)

    www.chic-lux.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I LOVE your shoes! LOVE!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, niesamowite. Właśnie przeglądałam mojego bloga, zobaczyłam że 'napierwsiejszy' komentarz, jaki dostałam, jest od Ciebie. I pomyślałam, że dawno u Ciebie nie byłam i że mam nadzieję, że nadal masz bloga, że nie przyszło Ci do głowy go zamknąć. Wchodzę i ...
    A wyglądasz świetnie, odwiedzę apropos... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda ze konczysz z fashioneria, ale jestem tez ciekawa jaki bedzie nowy blog. Zapowiada sie ciekawie.
    www.overdivity-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jestes super!!

    http://my-clothes-show.blogspot.com/ - serdecznie zapraszam na nowy blog!

    OdpowiedzUsuń