poniedziałek, 22 listopada 2010

Sherlock Holmes

Melonik, mucha, krawat...  Brzmi męsko? Wręcz przeciwnie, to teraz akcesoria podkreślające kobiecość. Coco Chanel i Marlena Dietrich silnie lansowały męski look, który w ich interpretacji akcentował wyłącznie seksapil i wyzwolenie. W tym sezonie także projektanci sygnują swoje kolekcje męskim charakterem. Jean Paul Gaultier dla domu mody Hermes stworzył bardzo sensualne, skórzane ubrania, których wspólnym mianownikiem są nakrycia głowy - meloniki i cylindry. Natomiast Vivienne Westwood męski charakter kobiety podkreśla cienkim wąsikiem. Mi bardzo podoba się ten trend i wykorzystuję go od jakiegoś czasu, pożyczając z szafy męża różne skarby. Ostatnio zabrałam "na chwilkę" jego białą koszulę oraz zegarek. Poczułam się przez moment jak te wszystkie kobiety w amerykańskich filmach, które po nocy spędzonej z mężczyzną zakładają na gołe ciało tylko jego koszulę... ;-)


IMG_9089

IMG_8988


IMG_9037

IMG_9044

photo:Jacek

shirt H&M
leggings Zara
shoes Zara
belt Simple 
watch Szturmanskie

24 komentarze:

  1. Ouu.. super ! Zapraszam też do mnie. U mnie nowa notka, nowa dziwna rzecz ^^ http://strangeflies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze zdjęcie ;-) czymś bardzo przyciąga

    OdpowiedzUsuń
  3. No i wyszedł Ci świetny mix męsko-damski.
    Bardzo podobają mi się legginsy i buty.
    mumin

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczo jak zawsze :)

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamkneli Ci już galerie? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz. Zgadzam się z tobą w 100%, to właśnie w tak prostych, męskich ubraniach kobieta wygląda najbardziej eterycznie i sensualnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosto, klasycznie, niby męsko, a niesamowicie kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosty zestaw, a świetnie wyglądasz. Buty boskie! Też mam swoją ulubioną męską koszulę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W prostocie siła! Wygladasz uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja często chodzę na dział męski i....tam jest taniej! Ale tak to ciągle coś przemycam z męskiej szafy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. niby zwyczajnie ale robi wrażenie lubię takie klasyczne zestawy

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam Cię już w tym looku na Luli:))) Jeszcza raz gratuluję cyklu!!!
    A co do looku - leginsy są mistrzem, a w połączeniu z tą koszulą HITEM!!! No i zegarek - noś koniecznie bo jest świetny, a jemy pożycz w zamian złotego M. Korsa:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję ślicznie za komentarze! :-*
    @kociaszafa: no właśnie zamknęli i pozostało mi tylko iść do kina ;-)
    @playwithfashion: oj nie wiem czy Jacek założyłby damski złoty zegarek.. To chyba zbyt duża perwersja.. :-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. zetsaw bardzo fajny, ale zegarek wprost świetny!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Klasyk. Taki zestaw będzie zawsze na miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Te legginsy mają strasznie fajne te elementy po bokach, wiesz o co chodzi ;). A z prosta koszulą to już w ogóle

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne połączenie "męskości i kobiecości" :)
    PS. Nie mogę sie opanować,żeby nie napisać Ci,że jesteś bardzo podobna do p. Górniak :)
    Mam nadzieję,ze odbierzesz to jako komplement !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo seksowne wydanie. Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zestaw http://justynjjacollection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. W tym męskim wydaniu, wyglądasz bardzo kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ooo, po męsku trochę też i u nas...zapraszamy

    http://slowfashion.blogspot.com/2010/11/boyish-czyli-kobiecosc-do-potegi.html

    OdpowiedzUsuń
  22. baaaardzo fajnie, w życiu bym nie powiedziała że to męża koszula!
    w ogóle nie jestm na bierząca, a jakiś genialny czerwony płaszcz do mnie krzyczy z postów niżej!
    pozdrowionka i dziękuję za miły komantarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj Asiu czego być nie założyła i tak będziesz wyglądać mega mega kobieco i seksownie!

    ten biało-czarny outfit wyszedł kapitalnie:D

    OdpowiedzUsuń