niedziela, 13 czerwca 2010

Skojarzenia

Sukienka to najprostsze i najlepsze rozwiązanie, kiedy nie wiem w co się ubrać. Nie wymaga żadnych skomplikowanych kombinacji, po prostu zakładam ją, dodaję buty, biżuterię i już. Poza tym uważam, że to najbardziej kobiecy ciuch. Ba, nasz wielki atrybut :-)
Falbanki sukienki, która dziś występuje w roli głównej skojarzyła mi się z letnią kolekcją Stelli McCartney, a złote kolczyki z tymi, które nosiły bohaterki serialu "Dynastia". Czy wspominałam już, że uwielbiam klimat lat 80-tych i 90-tych? ;-)

IMG_6439a

IMG_6441a

IMG_6460a

IMG_6468a

IMG_6492a

IMG_6478a

IMG_6488a

photo: Jacek

dress TopShop
heels Zara
earrings Glitter
sunglasses Ray Ban
watch Michael Kors

34 komentarze:

  1. Kwiatki zawsze uwielbiałam, ale ostatnio jest ich tak dużo, że paradoksalnie nie mogę znaleźć tych dla siebie. A sukienke, którą masz na sobie wzięłabym od razu!:) I fason jest zupełnie w moim stylu i te kwiatki, ich kolor i charakter są czarujące! Złote kolczyki a la Alexis uwielbiam też! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja! Nie dość, że kobieco, to jeszcze bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz piękne szpilki, właśnie takich brakuje w mojej szafie! Sa sa sa coś mi wiadomo o tej całej sukienkowej magi ;)Mnie kupiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. eeeeeeeeej na 3 zdjęciu na prawdę wyglądasz jak Alexis, hehe:D sukienka jest śliczna, ale szpilki jeszcze fajniejsze:)

    ps. ślicznie Ci w loczkach, Ty masz naturalnie kręcone włosy, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz super, sukienka jest super :) Bardzo ładnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. @LumpexoHoliczka: naturalnie kręcone, choć czasem jest to dość uciążliwe, ale już się przyzwyczaiłam :-)
    Dzięki za komenty!

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka mnie powaliła, strasznie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz kwitnącoo :))
    bomba !

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastycznie wyglądasz. Sukienka, buty i dodatki perfekcyjnie ze sobą zestawione! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam sukienki, Twoja jest cudna! I te buty mmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądzasz przepięknie:) Śliczna sukienka, odpowiednio podkreślona dodatkami!
    Ja tez kocham sukienki i lata '80:)

    OdpowiedzUsuń
  12. najpiękniejsza sukienka i najpiękniejsze buty. tyle wystarczy i jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw-cudowna sukienka i nieziemskie szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. szpilki megaśne! czy mi się wydaje, czy coś się ostatnio wydarzyło pozytywnego w Twoim życiu???? jakiś blask od Ciebie bije ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienka ma cudny wzór:) taki butów poszukuję od dłuższego czasu, ale wszystkie mają za wysokie obcasy jak na moje możliwości:(

    OdpowiedzUsuń
  16. @Anonimowy: w moim życiu dzieją się różne rzeczy, a te pozytywne jak najbardziej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka jest bezbłędna-kolor,fason. Wszystko cudnie współgra z Twoim odcieniem skóry i czarnymi oczyskami :) Szpilki mnie powaliły(jakie Ty masz w nich seksowne stopy ) SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  18. sukienka jest kapitalna!
    qrcze, takie cudo mogę nosić codziennie ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Teraz ja muszę powiedzieć, że klimaty lat 80'tych i 90'tych świetnie do Ciebie pasują! Piękna fryzura i te buty.. cudo!

    Monika z J'adore Fashion

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog!
    <333
    Oczywiście dodaję do obserwowanych!

    Jeśli chcesz, również możesz mnie dodać!
    Pozdrawiam serdecznie!

    www.evegore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. masz niesamowicie rzadki typ urody:) sukienka to małe arcydzieło...

    OdpowiedzUsuń
  22. Mega kobieco i cudnie!!! Bomba i te dodatki - buty idealnie pasują. Love it!

    OdpowiedzUsuń
  23. Great dress and you styled it perfectly!

    OdpowiedzUsuń
  24. te buty i sukienka to idealne połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jej, cudownie wygladasz! Ta sukienka jest boska! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. oja ! cudownie wyglądasz ! <3
    sukienka piękna !

    OdpowiedzUsuń
  27. Sukienka przyciąga wzrok. Oprócz tego jesteś śliczną dziewczyną.

    OdpowiedzUsuń
  28. your earrings are gorgeous!!
    Violaine
    http://www.2girlstonight.com

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczna sukienka, kolczyki wymiatają!;)

    OdpowiedzUsuń