niedziela, 27 grudnia 2009

Piękny dzień

Ślub wzięłam ponad 2 miesiące temu, ale dopiero teraz dostałam w swoje ręce zdjęcia od fotografa. Wprawdzie miałam foty od znajomych, ale chciałam się podzielić bardziej profesjonalną sesją.
Chyba nie muszę podkreślać, że był to jeden z piękniejszych dni w moim życiu, jak nie najpiękniejszy. Czułam się szczęśliwa, (za)kochana i jak prawdziwa księżniczka. Gorąco polecam!!! :-)))
Jeżeli chodzi o samą suknię, to długo się nie zastanawiałam i wybrałam tę, którą mierzyłam na początku. Jestem z niej zadowolona, bo dobrze się w niej czułam i przede wszystkim wygodnie, na parkiecie w weselnych pląsach ;-)


2

3
dsc78931
fot. Piotr Giłko
suknia Manuel Mota (salon sukien ślubnych Madonna)
buty Aldo
biżuteria no name

47 komentarzy:

  1. mialas przepiekna suknie...ahhhhh...dlugo moglabym sie zachwycac...

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję i jednocześnie życzę Wam wszystkiego, co najlepsze :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana! Ach..
    Brak mi słów.

    Na początek oczywiście chciałabym ci złożyć najserdeczniejsze życzenia na nowej drodze życia.
    Dużo szczęścia i miłości! :)

    Co do sukni.. Jest piękna!
    Prosta, klasyczna przez co niesamowita. Wyglądałaś cudnie.
    Poza tym rewelacyjne zdjęcia. Wybacz ale 2 i 3 aż zapisałam sobie na dysku. Taka suknię sama chciałabym mieć w tym dniu..
    Jestem zachwycona!

    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. W życiu bym Cię nie poznała na ostatnim zdjęciu, to w ogóle TY? Najpiękniejsze jest to drugie, rozwiane, cudowne!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepieknie kochana :*
    Nie zdazylam skomentowac na fb wiec pisze tutaj, wygladalas cudownie:)
    Sukienka nie bezowata, i ten usmiech:)

    OdpowiedzUsuń
  6. och, pięknie Ci w tej sukni:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow prześliczna suknia i Ty również promienna jak zawsze z resztą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo dobrze Ci w takim kroju sukienki. a pierwsze zdjęcie-bajka:) szczęśliwe takie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny pięknie dziękuję za komentarze i życzenia! Każdej z Was również życzę takich wrażeń :-) Btw, jeżeli któraś z Was, bądź ktoś z waszych znajomych byłby zainteresowany sukienką, chętnie sprzedam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Drugie zdjęcie jest piękne! Wyglądałaś naprawdę wspaniale. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka jest przecudna po prostu. Taka zwiewna. Doskonale pasuje to Twojej figury.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sukienka :) Na trzecim zdjęciu jesteś nie do poznania!

    OdpowiedzUsuń
  13. normalnie mnie zamurowało!
    2 i 4 zdjęcie są porażające, umiesz pozować kochana, zupełnie jak profesjonalna modelka!

    i oczywiście dużo miłości Ci życzę na nowej drodze:D

    OdpowiedzUsuń
  14. bajeczna. po prostu. Promieniejesz na tych zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej.Piękna sukienka. Taka leciutka,jak dla wrózki, szczególnie podoba mim się zdjęcie 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładna sukienka i co nietypowe, ładne, proste zdjęcia :) nie tam jakaś ławka w parku i różne kuriozalne rekwizyty :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zdjęcia i śliczna Panna Młoda

    OdpowiedzUsuń
  18. piekna sukienka!!!
    wygladałas cudownie.ach!!

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluje :) pięknie się prezentowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna suknia, bardzo podobają mi się jej warstwy, drugie zdjęcie - medżik! ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też zapisałam na dysku drugie i trzecie zdjęcie - są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka ładniej wygląda bez tych ramiączek...

    OdpowiedzUsuń
  23. Drugie zdjęcie jest najlepszym zdjęciem slubnym jakie widziałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. o jeeej, suknia wkracza w moje wyobrażenia o idealnej sukni ślubnej... jest genialna!
    Ty promieniejesz niesamowicie :))
    wszystkiego najwspanialszego na nowej drodze życia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mogę powiedzieć nic innego - jak robi ogromne wrażenie ;) Serdecznie gratuluję :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądałas pieknie,zjawiskowo wrecz:)pozdrawiam i wszystkirgo dobrego na nowej drodze zycia!!:*:*

    OdpowiedzUsuń
  27. No kochana!!!Jestem pod ogromnym wrażeniem. Piknie, uroczo, kobieco. Ach...

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudownie wyglądałaś, najpiękniejsze zdjęcie dla mnie to to z kościoła, po prostu boskie, wymowne i spontaniczne!

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjne! Na drugim- wydgladasz jak uosobienie RADOŚĆI
    a we fryzurze "bez grzywki" Twoje oczy nabieraja jeszcze wiekszej wyrazistości :)
    Gratuluje- i niech Ci to małżeństwo da mnóstwo szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. pięknie wyglądałaś :) ja jestem po ślubie 4 miesiące i też uważam że to najpiękniejszy dzień a do tego jaka wspaniała zabawa :) wszystkiego dobrego na nowej drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bije od Ciebie taka radość, energia... no same pozytywne emocje! Tak powinno być :) Do tego tak uroczo wyglądałaś :) Dużo szczęścia Wam życzę i gratuluję z całych sił :****

    OdpowiedzUsuń
  32. jak zobaczyłam 2 zdjęcie to mnie ciarki przeszły ........
    gratulacje dla fotografa za takie piękne ujęcia!
    wyglądałaś ślicznie,zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. piękne zdjęcia:) życzę szczęścia i duuużo miłości!

    OdpowiedzUsuń
  34. jak już pisałam latynoska krewa ;-) pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  35. cudowna, cudowna suknia. ;))

    OdpowiedzUsuń
  36. też w końcu kupiłam suknię, którą pierwszą przymierzyłam:) pięknie wyglądałaś.

    OdpowiedzUsuń
  37. cudownie wyglądasz w tej sukni, jak z bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. pięknie wyglądałaś i wyglądasz...
    i mam takie pyt. czy pozowałaś do zdjęć reklamowych jednej z telefonii? bo to musisz być Ty ;-))

    pozdrawiam, beata

    OdpowiedzUsuń
  39. @Beata: Dziękuję ślicznie. Jeżeli chodzi o zdjęcia promocyjne, tak to ja :-)) A gdzie je widziałaś?

    OdpowiedzUsuń
  40. po prostu pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  41. piękne, nie mogę się zdecydować, które najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  42. dzięki za odp., widziałam Cię w informatorze 'Kariera'

    piękny uśmiech :)
    beata

    OdpowiedzUsuń
  43. PIĘKNIE!!! cudowne zdjęcia, cudownie wyglądałaś, cudowna sukienka!!! pozwolisz, że zapiszę sobie gdzieś Twoje zdjęcia, żeby za parę lat powiedzieć, chcę dokładnie TAKIE SAME!:)

    OdpowiedzUsuń
  44. w jakim miejscu były robione te śliczne zdjęcia ?

    ooo, nie wiem czy jeszcze przeczytasz mój wpis, bo post widzę z grudnia...
    domi

    OdpowiedzUsuń
  45. @domi: jasne, że przeczytam:-) Zdjęcia robione były w Płocku, na dziedzińcu przy kościele mariawitów

    OdpowiedzUsuń